Reklamacja
Termin na zgłoszenie reklamacji wynosi 14 dni od daty zakończenia emisji Ogłoszenia w Serwisie. Użytkownik składa reklamację w formie elektronicznej na adres kontakt@jupee.pl. W reklamacji Użytkownik powinien zawrzeć: imię i nazwisko, adres e-mail Użytkownika przypisany do Konta, dane pozwalające na identyfikację Ogłoszenia (np. okres emisji, numer Ogłoszenia). Konieczne jest opisanie okoliczności uzasadniających reklamację, a także jakie jest żądanie Użytkownika związane ze składaną reklamacją. W przypadku gdy Użytkownik nie dostarczy koniecznych informacji Operator zastrzega sobie prawo do żądania uzupełnienia reklamacji przed jej rozpatrzeniem. Od otrzymania kompletnego wniosku reklamacyjnego Operator rozpoznaje wniosek w ciągu 14 dni a o rezultacie rozpatrzenia informuje drogą korespondencji elektronicznej, na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika.Operator zobowiązuje się do ochrony wszystkich zebranych w ramach działania Serwisu danych. Operator zapewnia, że są one chronione zgodnie z procedurami bezpieczeństwa i przy pomocy środków technicznych i organizacyjnych. Zaufani partnerzy i podmioty zewnętrzne związane z Serwisem oraz zewnętrzni usługodawcy zobowiązani są do zarządzania danymi zgodnie z przyjętymi przez Operatora zasadami ochrony prywatności. Operator chroni dane Użytkowników przed dostępem osób nieupoważnionych.
Rodzaj towaru | Warunki |
Zwierzęta | Sprzedający musi zagwarantować bezpieczne i humanitarne warunki transportu (najlepiej odbiór osobisty) |
Dekodery NC+ i Cyfrowy Polsat | Dekoder nie może być własnością operatorów NC+ lub Cyfrowego Polsatu |
Publikacje w formie elektronicznej (np. książki, wiersze, poradniki, tzw. e-booki) | Sprzedający musi być wyłącznym autorem publikacji lub jej wydawcą. |
Oprogramowanie na licencji OEM | Sprzedaż oprogramowania nie może naruszać licencji OEM |
Oprogramowanie posiadające Powszechną Licencję Publiczną GNU (GNU General Public License, tzw. GNU GPL) | Sprzedaż oprogramowania nie może naruszać warunków licencji GNU GPL |
Instrukcje obsługi sprzętu itp. | Instrukcja może być sprzedawana razem ze sprzętem, którego dotyczy albo jako odrębny przedmiot, wówczas musi być oferowana w oryginalnej wersji papierowej lub na oryginalnym nośniku rozpowszechnianym przez producenta (tj. nie może to być kopia, w tym także elektroniczna) |
Broń palna i jej istotne części | Broń rozdzielnego ładowania (nie na amunicję scaloną) wytworzona przed rokiem 1885 lub jej replika |
Amunicja (np. pociski, miny, granaty) lub jej istotne części | Amunicja jest pozbawiona cech bojowych, nie jest wypełniona materiałami wybuchowymi, chemicznymi, obezwładniającymi lub zapalającymi ani innymi substancjami, których działanie może zagrażać życiu lub zdrowiu |
Wiatrówki | Energia pocisku nie może przekroczyć wartości 17 J |
Niewypełnione (czyste) karty gwarancyjne | Karta gwarancyjna nie może być samodzielnym przedmiotem sprzedaży, musi być dołączona do konkretnego przedmiotu, którego dotyczy gwarancja |
Bony (talony) na usługi | Bony (talony) muszą dotyczyć wyłącznie usług, a ich wartość powinna obejmować całość kwoty należnej za usługę |
Bilety na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe | Cena biletu musi być taka sama jak nominalna, nadrukowana na bilecie cena. W przypadku wymiany wartość przedmiotu musi być taka sama lub niższa jak nominalna, nadrukowana na bilecie cena. |